Friday, June 15, 2012

kembali menyambung perjalan hidup anakku...pd 23hb march dgn sekali lafaz anakku sah mjadi miliknya..aku redha,pasrah dgn takdir ALLAH...dr jauh MF menghubungiku bertanya khabar...semuanya telah berlalu...itulah jodoh anakku..gembirakah aku disaat itu....entahlah...perasaan gembira bercampur hiba,hati 
bertanya2 inikah yg anakku mahukan?dan disbelah pihak aku sdih mendengar rintihan dn keluhan MF...
    Tiada siapa yg tahu perancangan ALLAH,aku hanya mdoakan anakku bahagia...........biarpn jauh disudut hati ada kerisauan...aku sendiri x pasti...YA ALLAH...aku redha dgn takdirmu...berikan anakku kebahagian...penuhilah impiannya..seungguhnya aku memaafkan segala kesalahannya...telahku halalkan susu yg telah kuberikan pdnya biarpn  setitis cuma...kasihanilah dia...YA ALLAH

No comments:

Post a Comment